Проф. д-р Живко Митревски
11 јули 2025Проф. д-р Слободан Бундалевски
11 јули 2025Асс. Валентина Спасова

Асс. Валентина Спасова
Асс. Валентина Спасова
Име и презиме: Валентина Спасова
Година на раѓање: 1984
Кампус на кој предава: Свети Николе и Битола
Е-маил: valentina.spasova@msu.edu.mk
Предмети Свети Николе
- Факултет за економија и организација на претприемништво
– Принципи на маркетинг
– Маркетинг политика на цени
– Банкарски маркетинг
– Стратегиски маркетинг
– Маркетинг менаџмент
– Меѓународна трговија
– Девизен систем
Предмети Битола
- Факултет за економија и организација на претприемништво
– Принципи на маркетинг
– Маркетинг политика на цени
– Банкарски маркетинг
– Стратегиски маркетинг
– Маркетинг менаџмент
– Меѓународна трговија
– Девизен систем
Завршено образование
- 2023 – во тек – Студент на трет циклус студии – докторски студии на Економски Факултет – Универзитет „Гоце Делчев“ – Штип
- 2021 – 2022 – Магистер по Маркетинг менаџмент, Меѓународен Славјански Универзитет, Свети Николе
- 2007 – 2012 – Дипломиран економист – менаџмент на организација Меѓународен Славјански Универзитет, Свети Николе
Работно искуство
- 2022 – во тек – Универзитетски асистент, Меѓународен Славјански Универзитет, Свети Николе, Битола
- 2022 – во тек – Лиценциран агент за пензиски фондови Триглав Пензиско Друштво, Скопје
- 2020 – 2022 – Маркетинг менаџер, ТРД Радио Свети Николе, Свети Николе
- 2020 – 2022 – Маркетинг агент, ГБЦ Комуникации, Штип
- 2011 – 2019 – Управител, Кафе бар Мр.Ексклузив, Свети Николе
Објавени научни и стручни трудови
- Валентина Спасова: „Нови маркетинг алатки и развој на невромаркетинг техниките“ во Меѓународно научно списание „Меѓународен дијалог: Исток – Запад“, година IX, Број 1, Јуни 2022 година
- Валентина Спасова: „Маркетинг и алатки за промоција“ во Меѓународно списание „Медиевал&Уметност& Науки“, година II, Број 3, Штип 2022 година
- MSc Valentina Spasova, PhD Lence Petreska: „The development of digitalization, the reason for development of new marketing tools and neuromarketing techniques “ во ПРОБЛЕМЫ УСТОЙЧИВОСТИ РАЗВИТИЯ СОЦИАЛЬНО- ЭКОНОМИЧЕСКИХ СИСТЕМ Материалы Международной научно-практической конференции 24 ноября, 2022
- М-р Валентина Спасова, м-р Владимир Грујовски: „Создавање моќен бренд: Бренд стратегија и маркетинг стратегија“ во Меѓународно научно списание „Меѓународен дијалог: Исток – Запад“, година Х, Јуни 2023 година, Меѓународен центар за славјанска просвета, 14 конференциjа, 2023.
- MSc Valentina Spasova, MSc Vladimir Grujovski: „ Robots as a catalyst for Marketing automation“ in Fourth International Conference on Business, Economy and Finance (ICBEF): Recent Global Trends and Economic situations.
- MSc Vladimir Grujovski, MSc Valentina Spasova: „Preferring e-commerce and it’s markets through the role of sponsored promotion of private labels in RNM“ in Fourth International Conference on Business, Economy and Finance (ICBEF): Recent Global Trends and Economic situations.
- MSc Valentina Spasova, MSc Vladimir Grujovski: „The impact of AI on personalized content marketing“ , in KNOWLEDGE – International Journal, Vol.69 (1) 53-59