Име и презиме: Валентина Спасова Година на раѓање: 1984 Кампус на кој предава: Свети Николе и Битола Е-маил: valentina.spasova@msu.edu.mk
Предмети Свети Николе
Факултет за економија и организација на претприемништво – Принципи на маркетинг – Маркетинг политика на цени – Банкарски маркетинг – Стратегиски маркетинг – Маркетинг менаџмент – Меѓународна трговија – Девизен систем
Предмети Битола
Факултет за економија и организација на претприемништво – Принципи на маркетинг – Маркетинг политика на цени – Банкарски маркетинг – Стратегиски маркетинг – Маркетинг менаџмент – Меѓународна трговија – Девизен систем
Завршено образование
2023 – во тек – Студент на трет циклус студии – докторски студии на Економски Факултет – Универзитет „Гоце Делчев“ – Штип
2021 – 2022 – Магистер по Маркетинг менаџмент, Меѓународен Славјански Универзитет, Свети Николе
2007 – 2012 – Дипломиран економист – менаџмент на организација Меѓународен Славјански Универзитет, Свети Николе
Работно искуство
2022 – во тек – Универзитетски асистент, Меѓународен Славјански Универзитет, Свети Николе, Битола
2022 – во тек – Лиценциран агент за пензиски фондови Триглав Пензиско Друштво, Скопје
2020 – 2022 – Маркетинг менаџер, ТРД Радио Свети Николе, Свети Николе
2011 – 2019 – Управител, Кафе бар Мр.Ексклузив, Свети Николе
Објавени научни и стручни трудови
Валентина Спасова: „Нови маркетинг алатки и развој на невромаркетинг техниките“ во Меѓународно научно списание „Меѓународен дијалог: Исток – Запад“, година IX, Број 1, Јуни 2022 година
Валентина Спасова: „Маркетинг и алатки за промоција“ во Меѓународно списание „Медиевал&Уметност& Науки“, година II, Број 3, Штип 2022 година
MSc Valentina Spasova, PhD Lence Petreska: „The development of digitalization, the reason for development of new marketing tools and neuromarketing techniques “ во ПРОБЛЕМЫ УСТОЙЧИВОСТИ РАЗВИТИЯ СОЦИАЛЬНО- ЭКОНОМИЧЕСКИХ СИСТЕМ Материалы Международной научно-практической конференции 24 ноября, 2022
М-р Валентина Спасова, м-р Владимир Грујовски: „Создавање моќен бренд: Бренд стратегија и маркетинг стратегија“ во Меѓународно научно списание „Меѓународен дијалог: Исток – Запад“, година Х, Јуни 2023 година, Меѓународен центар за славјанска просвета, 14 конференциjа, 2023.
MSc Valentina Spasova, MSc Vladimir Grujovski: „ Robots as a catalyst for Marketing automation“ in Fourth International Conference on Business, Economy and Finance (ICBEF): Recent Global Trends and Economic situations.
MSc Vladimir Grujovski, MSc Valentina Spasova: „Preferring e-commerce and it’s markets through the role of sponsored promotion of private labels in RNM“ in Fourth International Conference on Business, Economy and Finance (ICBEF): Recent Global Trends and Economic situations.
MSc Valentina Spasova, MSc Vladimir Grujovski: „The impact of AI on personalized content marketing“ , in KNOWLEDGE – International Journal, Vol.69 (1) 53-59