Име и презиме: Ленче Петреска Година на раѓање: 1979 Кампус на кој предава: Свети Николе и Битола Е-маил: lence.petreska@msu.edu.mk
Предмети Свети Николе
Факултет за економија и организација на претприемништво – Принципи на маркетинг – Маркетинг политика на цени – Банкарски менаџмент – Стратегиски маркетинг – Меѓународна трговија – Девизен систем – Маркетинг менаџмент
Предмети Битола
Факултет за економија и организација на претприемништво – Принципи на маркетинг – Маркетинг политика на цени – Банкарски менаџмент – Стратегиски маркетинг – Меѓународна трговија – Девизен систем – Маркетинг менаџмент
Завршено образование
Доктор по економски науки
2005 – Универзитет “Св.Кирил и Методиј”, Економски факултет, Скопје – Доктор по економски науки- Тема “Промотивните активности како фактор за ефикасност во продажба на производи од здрава храна”
2001 – Универзитет “Св.Климент Охридски”, Факултет за туризам и угостителство, Охрид Магистер по менаџмент- Тема”Стилови на раководење во функција на успешен туристички менаџмент”
1997 – Универзитет “Св.Климент Охридски”, Факултет за туризам и угостителство, Охрид – Дипломиран организатор во туризм и угостителство
Работно искуство
2019 (Февруари) – Ректор на Меѓународен Славјански универзитет „Гаврило Романович Державин“ Свети Николе, Битола
2016 (декември) – Продекан за настава на Меѓународен Славјански универзитет „Гаврило Романович Державин“ Свети Николе
2015 (јули) – Редовен професор на Меѓународен Славјански универзитет „Гаврило Романович Державин“ Свети Николе, по предметите Основи на маркетинг и Маркетинг на финансиски пазари.
2014 (септември) – Вонреден професор на Меѓународен Славјански универзитет „Гаврило Романович Державин“ Свети Николе, по предметите Основи на маркетинг, Маркетинг на финансиски пазари, деловно претпријатие, Политика на производ и промоција, Маркетинг менаџмент.
2012 (јуни) – Подпредседател на Македонското здружение за Маркетинг – МАРКЕТИНГ
2010 – 2013 (јуни) – Вонреден Професор на Европскиот Универзитет – Република Македонија Скопје, по група предмети од научна област маркетинг.
2005 – Доцент на Факултет за општествени науки во Скопје,на предмети од област на маркетинг, Банкарски маркетинг, Маркетинг менаџмент и Однесување на потрошувачите . Изведува настава и по предметот деловно планирање
Од 2008 – Претседател на надзорен одбор на Македонското здружение за Маркетинг – МАРКЕТИНГ
2002 – 2005 – Евент менаџер на Интернационалната ликовна колонија при АД „Тајмиште“ Кичево и Раководител на финансии на „Уготајм“ Кичево
2000 – 2002 – Повереник во осигурителна компанија „Кјуби“ Скопје
Објавени научни и стручни трудови
Ленче Петреска, Модели на одлучување во функција на успешен туристички менаџмент, Гоце Делчев, Скопје, 2002
Ленче Петреска, Љиљана Конеска – Деловно планирање, универзитетски учебник, Европски универзитет Република Македонија, Скопје, 2006
Ленче Петреска – Планирање на маркетинг, универзитетски учебник, Европски универзитет Република Македонија, Скопје, 2006
Ленче Петреска, Емилија Тодороска – Промоција, универзитетски учебник, Европски универзитет Република Македонија, Скопје, 2008
Љиљана Конеска, Ленче Петреска – Управување со производите, Европски универзитет Република Македонија, Скопје, 2008
Ленче Петреска, Далиборка Блажеска –Стратегиски маркетинг, Европски универзитет Република Македонија, Скопје, 2009
Ленче Петреска, Далиборка Блажеска – Маркетинг Логистика, Европски универзитет Република Македонија, Скопје, 2009
Ленче Петреска, Далиборка Блажеска – Непрофитен маркетинг менаџмент, Скопје, Европски универзитет Република Македонија, Скопје, 2009
Бошко Јаќовски, Ленче Петреска – Организација и контрола на маркетинг активности, универзитетски учебник, Европски универзитет Република Македонија, скопје, 2010
Ленче Петреска, Сашо Нефовски – Планирање на маркетинг II издание, универзитетски учебник, Европски универзитет Република македонија, Скопје, 2010
Ленче Петреска, Биљана Андреска-Богдановска – Промоција II издание, универзитетски учебник, Европски универзитет Република Македонија, Скопје, 2011
Промоција на здрава храна можност за вклучување во Европа, Македонско здружение за маркетинг „Маркетинг“, Скопје, 2007
Брендирањето како динамичен процес, градење ефективен бренд и ребрендирање, Македонско здружение за маркетинг „Маркетинг“, Скопје, 2008( коавторство со Емилија Тодоровска).
Современи пристапи на електронскиот маркетинг и интернет промоција во сферата на глобалниот пазар, Годишник на трудови, Европски универзитет Република Македонија, Скопје, 2008.
Улогата на промоцијата за генерирање профит на банките, Македонско здружение за маркетинг „Маркетинг“, Скопје, 2009.
Ценовни стратегии во услови на економска криза, Македонско здружение за маркетинг „Маркетинг“, Скопје, 2010, (коафторство со Сашо Нефовски).
Интерпретприемништото како бизнис модел на успешните компании, Меѓународна конференција, Европскиот пат кон иднината, ЕУРМ, 2011, (коафторство со Сашо Нефовски).
Дали кризата треба да ги намали буџетите за маркетинг, Меѓународна научна конференција, 2012, (коафторство со Далиборка Блажеска).
Интернет промоција и нови стратегии на електронскиот маркетинг во услови на криза, Меѓународна научна конференција, 2012, (коафторство со Савица Димитриевска).
Медиа планирање како основа на успешната промотивна кампања, Меѓународна научна конференција, Македонско здружение за маркетинг , Улогата на медиумите во промоцијата на производите и услугите, 2012, (коафторство со Сашо Нефовски).
Стандардизација на пропагандните пораки во меѓународниот маркетинг, Меѓународна научна конференција, Македонско здружение за маркетинг, 2012, (коафторство со Сашо Нефовски, Цветлана Винченци Маркулеска).
Основи за натамошна доградба на системот за безбедност во Република Македонија, Безбедносни аспекти на електронскиот маркетинг, Меѓународна научна конференција, Скопје, 2012, (коафторство со Алекса Стаменковски).
Перспективите на медијацијата во заштита на потрошувачите, Списание Адвокатура, Скопје, 2012
Маркетинг канали на дистрибуција на производите за безбедност при работа и заштита од пожари, Меѓународна научна конференција, „Исток-Запад“, МСУ, Битола, 2013, (коафторство со Димитар Петрески).
Влијанието на информационите технологии врз „Влијанието на научно – технолошкиот развиток во областа на правото, економијата, културата, образованието и безбедноста во Република Македонија“, Универзитет Евро Балкан, Скопје 20-21 декември, 2013, (коафторство со Далиборка Блажеска и Савица Димитриеска).
Современиот Е-бизнис и потрошувачкото однесување, Меѓународна научна конференција „Влијанието на научно – технолошкиот развиток во областа на правото, економијата, културата, образованието и безбедноста во Република Македонија“, Универзитет Евро Балкан, Скопје 20-21 декември, 2013, (коафторство со Павлина Стојанова).
Улогата на внатрешната и надворешната маркетинг ревизија во подобрувањето на деловните перформанси на компаниите, Меѓународна научна конференција, Исток-Запад, МСУ,21-22.04, 2014, (коафторство со Павлина Стојанова).
Влијание на трошоците за транспорт врз креирањето на квалитетна логистичка услуга, Меѓународна научна конференција, Исток-Запад, МСУ,21-22.04, 2014, (коафторство со Павлина Стојанова).
Развојот на социјалните медиуми и нивното влијание врз е- бизнисот, Меѓународна научна конференција „Влијанието на научно – технолошкиот развиток во областа на правото, економијата, културата, образованието и безбедноста во Република Македонија“, Универзитет Евро Балкан, Скопје 30-31 октомври, 2014, (коафторство со Павлина Стојанова).
Влијание на информационите технологии врз подобрување на конкурентноста на претпријатијата, Меѓународна научна конференција „Влијанието на научно – технолошкиот развиток во областа на правото, економијата, културата, образованието и безбедноста во Република Македонија“, Универзитет Евро Балкан, Скопје 30-31 октомври, 2014, (коафторство со Павлина Стојанова).
Конзумеризам како адвокатура за реализирање на правата на потрошувачите, Меѓународна научна конференција „Knowledge now but how“, Банско, Бугарија, ноември 2014, (коафторство со Павлина Стојанова).
Плава океанска стратегија- стратешки потег во функција на развој на компанијата, Здружение за маркетинг- Макетинг, Меѓународна научна конференција, 2015 (ISSN 1857-9795), (коафторство со Далиборка Блажеска).
Влијание на информационите технологии на маркетинг комуницирањето на компаниите и идните маркетинг трендови, Здружение за маркетинг- Макетинг, Меѓународна научна конференција, 2015 (ISSN 1857-9795), (коафторство со Далиборка Блажеска).
Стратегиски опции на претпријатијата за настап на меѓународниот пазар, Меѓународна Научна Конференција, „Исток –Запад“, Меѓународен славјански универзитет, Свети Николе 2015, (коафторство со Никола Поповски).
Дизајнирање на креативни веб сајтови за подобрување на онлине маркетинг, , Меѓународна Научна Конференција, „Исток –Запад“, Меѓународен славјански универзитет, Свети Николе 2015, (коафторство со Далиборка Блажеска).
Стратегии за примена на социјалните медиуми во рамките на online промоцијата, Меѓународна Научна Конференција „Медиуми и современа економија“ со наслов: „Глобални медиуми и општествено одговорно работење“, Банја Лука, 2015(коавторство со Емилија Стевановска).
Можности и предизвици на претприемништвото и иновациите и нивното влијание врз подобрување на пазарното учество, Прва Меѓународна научна Конференција „Предизвици на модерните организациони науки и менаџментот“, со тематски фокус: „Шанси и можност за одржлив економски развој во Источна Европа“, Приштина, 2015, (коавторство со Емилија Стевановска).
Ревизија на микрофинансиски институции, Меѓународна научна конференција „Влијанието на научно – технолошкиот развиток во областа на правото, економијата, културата, образованието и безбедноста во Република Македонија“, Универзитет Евро Балкан, Скопје 29-30 јануари, 2016, (коавторство со Павлина Стојанова).
Ревизија на недвижности постројки и опрема со примена на суштински тестови на трансакции и салда, Меѓународна научна конференција „Влијанието на научно – технолошкиот развиток во областа на правото, економијата, културата, образованието и безбедноста во Република Македонија“, Универзитет Евро Балкан, Скопје 29-30 јануари, 2016, (коавторство со Павлина Стојанова).
Стратегиски маркетинг пристап на претпријатијата на меѓународен пристап, Меѓународна научна конференција „Влијанието на научно – технолошкиот развиток во областа на правото, економијата, културата, образованието и безбедноста во Република Македонија“, Универзитет Евро Балкан, Скопје 29-30 јануари, 2016, (коавторство со Павлина Стојанова).
Рекламирање на производи и услуги од аспект на заштита на правата на потрошувачите и правото на информираност во Република Македонија, Трета Меѓународна научна конференција (ISCMMA ’16) „Практични искуства и развивање идеи за улогата на маркетингот во бизнисот“, Македонско здружение за маркетинг, Скопје 2016, (коавторство со Павлина Стојанова).
Ревизија на маркетинг активности во насока на остварување на деловните цели на претпријатието, Трета Меѓународна научна конференција (ISCMMA’16) „Практични искуства и развивање идеи за улогата на маркетингот во бизнисот“, Македонско здружение за маркетинг, Скопје 2016, (коавторство со Павлина Стојанова).
Улога на техничката анализа на акции при утврдувањето на вредноста на акциите на пазарот на хартии од вредност, Седма Меѓународна научна конференција „Исток –Запад“, Меѓународен славјански универзитет, Свети Николе, 2016, (коавторство со Павлина Стојанова).
Factors that influence the shaping of the negotiating style in the choice of negotiating strategies and tactics in business communication, International scientific conference on economics and management – EMAN 2017, (30 march, 2017, Ljubljana, Slovenija), (коавторство со Павлина Стојанова и Емилија Стевановска).
Increasing market сhare and achieving competitive advantage through marging on Macedonian telecommunication market – Telekom Austria Group and Telekom Slovenia Group, XIII International May conference on strategic management IMKSM 2017, University of Belgrade- Technical faculty in Bor, (Bor 19-21.05. 2017), (коавторство со Павлина Стојанова и Емилија Стевановска).
Prediction of stock price using technical analysis, XIII International May conference on strategic management IMKSM 2017, University of Belgrade- Technical faculty in Bor, (Bor 19-21.05. 2017), (коавторство со Павлина Стојанова и Емилија Стевановска).
Претприемништвото и иновациите и нивното влијание врз подобрување на пазарното учество на малите и средни претпријатија, Осма меѓународна научна конференција, МЕЃУНАРОДЕН ДИЈАЛОГ: ИСТОК-ЗАПАД, (28-29.04.2017, Св. Николе, Македонија), (коавторство со Павлина Стојанова и Емилија Стевановска).
Зголемување на пазарното учество и остварување на конкурентска предност преку мерџирање на Македонскиот телекомунукациски пазар, Осма меѓународна научна конференција, МЕЃУНАРОДЕН ДИЈАЛОГ: ИСТОК-ЗАПАД, (28-29.04.2017, Св. Николе, Македонија), (коавторство со Павлина Стојанова).
Employment Policies in the Middle Income Countries – Case of Macedonia, Осма меѓународна научна конференција, МЕЃУНАРОДЕН ДИЈАЛОГ: ИСТОК-ЗАПАД, (28-29.04.2017, Св. Николе, Македонија), (коавторство со Никола Поповски).
Важноста на професионалниот скептицизам во пристапот на ревизорор за откривање на можна измама во финансиските извештаи, Осма меѓународна научна конференција, МЕЃУНАРОДЕН ДИЈАЛОГ: ИСТОК-ЗАПАД, (28-29.04.2017, Св. Николе, Македонија), (коавторство со Костадин Дуковски, Павлина Стојанова, Емилија Стевановска).
The role of marketing in the companies in terms of an economic crisis and a selection of an appropriate marketing strategy, Четвртата меѓународна научна конференција, МАРКЕТИНГ – ИНОВАТИВНОСТ -ИНВЕНТИВНОСТ И КРЕАТИВНОСТ, Македонското здружение за маркетинг „МАРКЕТИНГ“, Скопје, 2017, (коавторство со Емилија Стевановска, Павлина Стојанова).
Улогата на меѓународните сметководствени стандарди во постигнување на висок квалитет на финансиските извештаи, Четвртата меѓународна научна конференција, МАРКЕТИНГ – ИНОВАТИВНОСТ -ИНВЕНТИВНОСТ И КРЕАТИВНОСТ, Македонското здружение за маркетинг „МАРКЕТИНГ“, Скопје, 2017, (коавторство со Костадин Дуковски, Павлина Стојанова, Емилија Стевановска)
Финансиско известување за дериватни финансиски инструменти, Дванаесетта меѓународна научна конференција ЗНАЕЊЕ БЕЗ ГРАНИЦИ, (31 Mart, Врњачка Бања, Србија), (коавторство со Павлина Стојанова, Емилија Стевановска).
Determining competitive position of the company under the relevant components in serving consumers, Дванаесетта меѓународна научна конференција ЗНАЕЊЕ БЕЗ ГРАНИЦИ, (31 Mart, Врњачка Бања, Србија), (коавторство со Павлина Стојанова, Емилија Стевановска).
From corporate leadership to network leadership models in network marketing companies, Тринаесетта меѓународна научна конференција THE TEACHER OF THE FUTURE, (26-28 Maj, Budva), (коавторство со Павлина Стојанова).
Audit procedures of accounts receivables, Тринаесетта меѓународна научна конференција THE TEACHER OF THE FUTURE, (26-28 Maj, Budva), (коавторство со Павлина Стојанова).
Analyzing marketing effects on waste sorting awareness – an empirical study of Macedonian consumer, Петта меѓународна научна конференција, Македонското здружение за маркетинг „МАРКЕТИНГ“, Скопје, 2018, (коавторство со Сашо Нефовски), (ISSN 1857-9787)
Маркетинг информациониот систем во претпријатијата и неговото влијание врз организирањето на електронската продажба и наплата Петта меѓународна научна конференција, Македонското здружение за маркетинг „МАРКЕТИНГ“, Скопје, 2018, (коавторство со Емилија Стевановска, Павлина Стојанова), (ISSN 1857-9787).
Основни фактори од кои зависи примената на маркетинг концепцијата во банкарскиот сектор, Петта меѓународна научна конференција, Македонското здружение за маркетинг „МАРКЕТИНГ“, Скопје, 2018, (коавторство со Емилија Стевановска, Павлина Стојанова), (ISSN 1857-9787)
Opportunities for developing the Chinese market in a context of globalization, МСУ, 2020, (коавторство со Pavlina Stojanova)
Управување со ликвидноста на компаниите, 11-та Mеѓународна научна конференција, МЕЃУНАРОДЕН ДИЈАЛОГ: ИСТОК-ЗАПАД, Свети Николе 2020, (коавторство со Палина Стојанова)
From corporate leadership to network leadership models in the network marketing companies and the influence of marketing practices on leadership, Април, 2021, 12th International Conference, presented paper, International Slavic University G.R.Derzavin online ISSN-1857-9302, (коавторство со Павлина Стојанова, Никола Поповски).
Corporate governance in state-owned enterprises, Април, 2021, 12th International Conference, presented paper, International Slavic University G.R.Derzavin online ISSN-1857-9302, (коавторство со Павлина Стојанова, Никола Поповски).
Theory and practice of corporate bonds in the US and Europe, Април, 2021, 12th International Conference, presented paper, International Slavic University G.R.Derzavin online ISSN-1857-9302, (коавторство со Павлина Стојанова, Никола Поповски).
Application of social media for social networking within the online promotion of the Macedonian companies, UDK 659.1:004.773.6/.7(497.7) – 658.8:004.773.6/.7(497.7). Macedonian international Journal of MARKETING, No.14, Year 7, Skopje 2021, ISSn 1857-9787, (коавторство со Павлина Стојанова,).
Building International Business Strategies in the Gaming Industry, UDK 659.1:004.773.6/.7(497.7) – 658.8:004.773.6/.7(497.7). Macedonian international Journal of MARKETING, No.14, Year 7, Skopje 2021, ISSn 1857-9787, (коавторство со Павлина Стојанова,).