Име и презиме: Јулијана Силјаноска Година на раѓање: 1975 Кампус на кој предава: Свети Николе и Битола Е-маил: julija.siljanoska@msu.edu.mk
Предмети Свети Николе
Факултет за економија и организација на претприемништво – Оперативен менаџмент – Меѓународен менаџмент
Факултет за технички науки и информатика – Менаџмент на природни ресурси
Факултет за правни науки – Електронска трговија
Предмети Битола
Факултет за економија и организација на претприемништво – Менаџмент на човечки ресурси – Стратегиски менаџмент – Проектен менаџмент – Оперативен менаџмент – Меѓународен менаџмент
Факултет за технички науки и информатика – Менаџмент на природни ресурси – Менаџмент на професионален ризик
Факултет за правни науки – Електронска трговија
Завршено образование
Доктор на економски науки, Економски Институт – Скопје, Универзитет „Св. Кирил и Методиј“ – Скопје, тема на докторска дисертација: „Интегрираните маркетинг комуникации во функција на подобрување на туристичката понуда на Република Македонија при настапот на меѓународниот туристички пазар“.
Магистер по економски науки, Економски институт Скопје, Универзитет „Св. Кирил и Методиј“ – Скопје, насока: Претприемништво, тема на магистерски труд: „Интегрираните маркетинг комуникации битен фактор за развој на туризмот“
Специјалист по меѓународна економија, „Кримски институт за економија и државно право“ Одеса, Р. Украина, насока: меѓународна економија, тема на специјалистичкиот труд: „Теоретски осврт на организацијата на ревизијата на финансиските извештаи во меѓународното сметководство“
Дипломиран економист, Економски Факултет, Прилеп, Универзитет „Св. Климент Охридски“- Битола, Насока : Економија на претпријатија
Дипломиран менаџер по царина и шпедиција, Факултет за туризам и угостителство – Охрид, Универзитет „Св. Климент Охридски“ – Битола, Насока: Царина и шпедиција
Работно искуство
30.10.2017 – денес член на Совет на Општина Прилеп
Декември 2015 – денес Универзитетски професор на Меѓународен Славјански Универзитет, Свети Николе – Битола, на група предмети од областа на економијата и безбедносното инженерство, на ФЕОП при МСУ и ФБИ при МСУ
ноември 2013 – 30.10.2017 член на управен одбор ЈП „Комуналец“- Прилеп
2009 – 31.12.2011 демонстратор на ФАМИС, при УКЛО- Битола, по група економски предмети
01.09.2007 – 30.06.2009 помлад асистент на Факултетот за администрација и менаџмент на информациони системи – Битола, Универзитет „Св. Климент Охридски“ – Битола, група предмети од економските науки
2001 – 2009 овластен судски вештак од областа на економијата, царина и шпедиција
Докторска дисертација на тема (2014): „Интегрираните маркетинг- комуникации во функција на подобрување на туристичката понуда на Република Македонија при настапот на меѓународниот туристички пазар“, Економски институт, Скопје, Универзитет „Св. Кирил и Методиј“- Скопје
Магистерски труд на тема (2009): „Интегрираните маркетинг комуникации битен фактор за развој на туризмот“, Универзитет „Св. Кирил и Методиј“- Скопје, Економски институт, Скопје
Специјалистички труд на тема (2005): „Теоретски осврт на ревизијата на финансиските извешти во меѓународното сметководство“, Кримски институт за економија и државно право, Семверопол, Одеса, Украина, 2005г.
Проф. д-р Силјаноска, Ј., м-р Николоска, С., м-р Ристеска, Т.(2021): „Процесот на носење одлуки за купување кај потрошувачите со посебен акцент на семејното купување“, Осма (VIII) Меѓународна научна конференција Исток- Запад, Меѓународен Славјански Универзитет, Светин Николе- Битола,24 мај 2021
Д-р Бојковска, К., Боѓиноска, А., д-р Јоѓевска, Ф., д-р Силјаноска, Ј.(2021): ИСТРАЖУВАЊЕ НА ПРЕФЕРЕНЦИИТЕ НА ПОТРОШУВАЧИТЕ НА КАФЕ ВО РЕПУБЛИКА СЕВЕРНА МАКЕДОНИЈА, Македонско здружение за маркетинг, Македонско меѓународно списание за маркетинг, МАРКЕТИНГ бр. 14, Година 7, Скопје, 2021
Доц. д-р Силјаноска, Ј., Проф. д-р Ивановска, Ш., м-р Николоска, С.(2020): „Виртуелниот маркетинг како стратегија за промоција на производите/услугите на социјалните мрежи“,Седма (VII) Меѓународна научна конференција (ISCMMA’20), 20, мај, 2020, ГЛОБАЛНИ ВРЕДНОСТИ – ПАТОТ КАКО НАЈДОБРО ДО НИВ
Проф.д-р Ивановска, Ш., Доц. д-р Силјаноска, Ј.(2020): ИНТЕРНЕТ КОРИСНИЦИ И ЕКОНОМСКИ ЕФЕКТИ ЗА РАЗВОЈ НА ДРЖАВИТЕ, Седма (VII) Меѓународна научна конференција (ISCMMA’20), 20, мај, 2020, ГЛОБАЛНИ ВРЕДНОСТИ – ПАТОТ КАКО НАЈДОБРО ДО НИВ
Доц. д-р Силјаноска, Ј., д-р Мариновски, Н., м-р Ѓорѓиев, М.(2020): Практицирање на дигиталниот маркетинг при дигитално брендирање на македонските производи; Седма (VII) Меѓународна научна конференција (ISCMMA’20), 20, мај, 2020, ГЛОБАЛНИ ВРЕДНОСТИ – ПАТОТ КАКО НАЈДОБРО ДО НИВ,
Доц. д-р Силјаноска, Ј., м-р Митревски, Б., д-р Мариновски, Н.(2020): „Идентификување на меѓународната политика на цени кај компаниите од Република Северна Македонија- примерот на винарија Тиквеш“ XI Меѓународна конференција „Меѓународен дијалог исток- запад“, Меѓународен Славјански Универзитет- Свети Николе, Април, 2020
Доц. д-р Силјаноска, Ј., м-р Митревски, Б., (2020): „Човечките ресурси и климата на безбедност на работно место кај производствените претпријатија во Република Северна Македонија“, XI Меѓународна конференција „Меѓународен дијалог исток- запад“, Меѓународен Славјански Универзитет- Свети Николе, Април, 2020
J. SILJANOSKA, M. Gjorgjiev, I. EFREMOVSKI: CONTEMPORARY TRENDS IN THE WORK ENGAGEMENT OF HUMAN RESOURCES IN TRAVEL AGENCIES AND OCCUPATIONAL SAFETY IN MACEDONIA, АКТУАЛЬНЫЕ ВОПРОСЫ СОВЕРШЕНСТВОВАНИЯ БУХГАЛТЕРСКОГО УЧЕТА, СТАТИСТИКИ И НАЛОГООБЛОЖЕНИЯ ОРГАНИЗАЦИЙ, IX международной научно-практической конференции, 17 февраля 2020 г., Тамбов, 2020, УДК 330, ББК 65.01
Доц. д-р Силјаноска, Ј., Доц. д-р Ѓошевска, Л., Доц. д-р Макреска, Т. (2019): „ВЛИЈАНИЕТО НА ЦЕНИТЕ ВРЗ ИНТЕРНАЦИОНАЛИЗАЦИЈАТА НА КОМПАНИИТЕ“, X Меѓународна конференција „Меѓународен дијалог исток- запад“, Меѓународен Славјански Универзитет- Свети Николе, Април, 2019
Доц. д-р Силјаноска, Ј., Проф. д-р Ефремовски, И., М-р Митревска, К. (2019): ЕФИКАСНОТО УПРАВУВАЊЕ СО ЧОВЕЧКИТЕ РЕСУРСИ- АЛАТКА ЗА ОДРЖУВАЊЕ НА ДОЛГОРОЧНА КОНКУРЕНТНОСТ НА ТУРИСТИЧКАТА ПОНУДА, X Меѓународна конференција „Меѓународен дијалог исток- запад“, Меѓународен Славјански Универзитет- Свети Николе, Април, 2019
Доц. д-р Ѓошевска, Доц. д-р Силјаноска, Ј., Доц. д-р Макреска, Т. (2019): ИЗВРШУВАЊЕ НА ФИНАНСИРАЊЕТО ВО МАЛИТЕ И СРЕДНИ ПРЕТПРИЈАТИЈА, X Меѓународна конференција „Меѓународен дијалог исток- запад“, Меѓународен Славјански Универзитет- Свети Николе, Април, 2019
Доц. д-р Макреска, Т., Доц. д-р Силјаноска, Ј., доц. д-р Ѓошевска, Л. (2019): Интелектуланиот капитал, организациите и новата економија, X Меѓународна конференција „Меѓународен дијалог исток- запад“, Меѓународен Славјански Универзитет- Свети Николе, Април, 2019
Проф. д-р Ефремовски, Доц. д-р Силјаноска, Ј., М-р Златева, Е. (2019): ПРОМЕНИТЕ, ЈАВНАТА АДМИНИСТРАЦИЈА И АМБИВАЛЕНТНОТО ОДНЕСУВАЊЕ, X Меѓународна конференција „Меѓународен дијалог исток- запад“, Меѓународен Славјански Универзитет- Свети Николе, Април, 2019
Доц. д-р Силјаноска, Ј., М-р Митревска, К., М-р Ѓорѓиев, М. (2019): МОЖНОСТИ ЗА БРЕНДИРАЊЕ НА ТУРИСТИЧКИТЕ ДЕСТИНАЦИИ ВО РЕПУБЛИКА МАКЕДОНИЈА, Македонско меѓународно списание за маркетинг, МАРКЕТИНГ, број 10, Македонско здржение за „маркетинг“, Скопје, 2019, ISSN 1857-9787, 2019
Доц. д-р Силјаноска, Ј., Проф. д-р Ефремовски, И.(2019): ЕФЕКТИТЕ НА СОЦИЈАЛНИТЕ МАРКЕТИНГ МЕДИУМИ ВРЗ ОДНЕСУВАЊЕТО НА ON- LINE ПОТРОШУВАЧИТЕ, Македонско меѓународно списание за маркетинг, МАРКЕТИНГ, број 10, Македонско здржение за „маркетинг“, Скопје, 2019, ISSN 1857-9787, 2019,
М-р Анѓелеска, М.,Проф. д-р Бојковска, К., Доц. д-р Силјаноска, Ј. (2019): ОПШТЕСТВЕНИОТ МАРКЕТИНГ ВО ФУНКЦИЈА НА ПОДОБРУВАЊЕ НА ИСХРАНАТА И УНАПРЕДУВАЊЕ НА ЗДРАВЈЕТО НА ПОТРОШУВАЧИТЕ, Македонско меѓународно списание за маркетинг, МАРКЕТИНГ, број 10, Македонско здржение за „маркетинг“, Скопје, ISSN 1857-9787, 2019
Доц. д-р Силјаноска, Ј., Доц. д-р Ѓошевска, Л., Ристеска, Т. (2018): „ СПЕЦИФИКИ НА КРИЗНИОТ МЕНАЏМЕНТ ПРИ СПРАВУВАЊЕ СО МОДЕРНИТЕ КРИЗИ “, IX Меѓународна конференција „Меѓународен дијалог исток- запад“, Меѓународен Славјански Универзитет- Свети Николе, Април, 2018
Доц. д-р Ѓошевска, Доц. д-р Силјаноска, Ј., Милевски, Г. (2018): „ ВЛИЈАНИЕТО НА КРЕДИТИРАЊЕТО КАКО ИЗВОР НА ФИНАНСИРАЊЕ НА МАЛИТЕ И СРЕДНИ ПРЕТПРИЈАТИЈА ВО РЕПУБЛИКА МАКЕДОНИЈА “, IX Меѓународна конференција „Меѓународен дијалог исток- запад“, Меѓународен Славјански Универзитет- Свети Николе, Април, 2018
Доц. д-р Силјаноска, Ј., Доц. д-р Ѓошевска, Л., Доц. д-р Димески, С., Магистрант Ристеска, Т. (2017): „Менаџирање со комуникациите во услови на деловна криза“, VIII Меѓународна конференција „Меѓународен дијалог исток- запад“, Меѓународен Славјански Универзитет- Свети Николе, Април, 2017
Доц. д-р Силјаноска, Ј., Ристеска, Т., Силјаноски, З. (2017): „Пазарот на капитал во Република Македонија“, VIII Меѓународна конференција „Меѓународен дијалог исток- запад“, Меѓународен Славјански Универзитет- Свети Николе, Април, 2017
Доц. д-р Димески, С., Доц. д-р Ѓошевска, Л., Доц. д-р Силјаноска, Ј. (2017): „Предизвиците на банкарската индустрија имплицирани од глобализацијата“, VIII Меѓународна конференција „Меѓународен дијалог исток- запад“, Меѓународен Славјански Универзитет- Свети Николе, Април, 2017
Доц. д-р Ѓошевска, Л. Доц. д-р Димески, С., Доц. д-р Силјаноска, Ј. (2017): „Влијанието на претприемачкиот менаџмент на економскиот развој во Република Македонија“,VIII Меѓународна конференција „Меѓународен дијалог исток- запад“, Меѓународен Славјански Универзитет- Свети Николе, Април, 2017
Angeloska- Dicoska M., SİLJANOSKA J., Bojkoska K. (2017): “ Managing of Integrated marketing communication as a key Factor in creating competitive international tourist offer: Case of Republic of Macedonia”, International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series, III. IBANESS Congress Series-Edirne / Turkey, ISBN 978-605-67281-0-5, Edirne, Turkey, March 04-05, 2017
Angeloska- Dicoska M., Bojkoska K., Doc. D-r Siljanoska J.: “Consumer behavior and challenges in the strategic planning of the company in the digital environment: Case of Macedonia”, IBANESS Conference, Economic faculty, Prilep, ISBN 978-9989-695-56-8, 29-30 Ocotber, 2016
Doc.d-r. Karadzoski M., Msc. Siljanoska J.: “Eurocemtrism and the Obstacles for Entrance of Western Balkans and Turkey in the European Union”, European Perspectives – Journal on European Perspectives of the Western Balkans, Vol. 3, No. 1 (4), pp. 57-68, April 2011.
Msc. Siljanoska J., Msc. Karadzoski M., Msc. Nikolce Marinovski, Milenkovski B.: “The role of the integreted marketing comunications in the promotion of Republic of Macedonia’s tourist’s offer on international market”, EBES 2011 CONFERENCE, Turkey, 2011год.
Angelovska M., M-r Siljanoska J.: “Doha runda pregovora u poljoprivredi”, XV Savetovanje u biotehnologiji, Agronomski fakultet, Čačak, R. Srbija, 2010год.
M-р Силјаноска Ј.: „Организација на екстерната ревизија на финансиските извештаи кај малите претпријатија во Република Македонија“, Зборник на трудови, Универзитет „Св. Климент Охридски“- Битола, ФАМИС- Битола, 2009год.
М-р Мариноски Н., М- р Силјаноска Ј.: „Институционални економски анализи на производствените Интернет капацитети врз оперативниот менаџмент“, Списание на Економски Институт- Скопје, 2009год.
Msc Siljanoska J., Angeloska M., Marinoski N. : “Standards for optimizations of Macedonian companies financial structure”, X International Conference on Firms Financial management- Theory and practice”, Wroclaw University of Economics- Poland, 18- 20 may 2009 год.
Msc. Siljanoska J., Martinoski N., Angeloska M., Ristovska M. : “Integrated marketing communications (IMC)- important factor for development of tourism in Republic of Macedonia”, International Scientific Meeting, Department of Geography, Tourism and Hotel Management, University of Novi Sad, Faculty of Sciences Novi Sad, Serbia, 8- 12 October 2009год.
Msc. Siljanoska J., Marinoski N., Angeloska M. : “IFRS- an imperative tool for decision makers at International Level in the Era of Economic Globalization”, EBES 2009 CONFERENCE, Istanbul Turkey, 1-2 June 2009год.
Msc. Siljanoska J., Angeloska M., Marinovski N. : “Internet as strategic marketing tool of the commerce”, 5- th International Conference, Faculty of economy- Tirana, Albania, 21-22 May 2009год.
Angelovska M., Msc. Siljanoska J., Jankulovski N. : “Poljoprivredna trgovska politika i zemlje u razvoju”, XIV Savetovanje u biotehnologiji, Univerzitet u Kragujevac, Agronomski Fakultet- Čačak, 27-28 Mart 2009год.
Силјаноска Ј. : „Customer Relationship Management (CRM) и управувањето со маркетинг каналите “, Зборник на трудови, Универзитет „Св. Климент Охридски“- Битола, Факултетот за администрација и менаџмент на информациски системи- Битола, 2008год.
Силјаноска Ј., Ангелоска М.: „ Промоцијата и програмата за истражување на туристичкиот производ“, Меѓународен симпозиум на тема :„Туризмот во 21 век“- Скопје, Факултет за туризам- Скопје, 2008год.
Angeloska M., Siljanoska J. : “Foreign direct investment (FDI) in the global economy”, International congress for business and economy- Konstanza, Romania, 2008год.
Siljanoska J., Angeloska M., Patoska A., Milenkoski B. : “Marketing strategic control as a tool of performance evaluation in the companies in transition countries”, International congress for business and economy- Konstanza, Romania, 2008год.
Patoska A., Angeloska M., Siljanoska J.: “Inostrane direktne investicije I tranzicione ekonomije u novoj paradigmi”, Međunarodni simpozium- Čačak Srbija, na tema : Inostrane direktne investicije i tranziciona ekonomija”, Maj 2008год.
Jankuloski N., Siljanoska J., Petkovska K., Angeloska M.: “TQM u poljoprivrednim organizacijama s posebnim akcentom duvanske industrije u novoj paradigmi”, Međunarodni simpozijum- Čačak, Noemvri 2007год.