Pursuant to Article 108 and Article 110 of the Law on Higher Education of the Republic of Macedonia. (Official Journal of the Republic of Macedonia, No. 35/2008), the Regulations for Amending and Supplementing the Regulation on the Form and the Manner and the Keeping and the Contents of the Registry of Enrolled Students and the Main Book of Graduates (Official Gazette of the Republic of Macedonia 03/12) and the Statute of Private higher education institution International Slavic University “G. R. Derzhavin “Sveti Nikole – Bitola, Republic of Macedonia, the Rector’s Board on 25.12.2017 adopted a decision on the transfer and enrollment of students in the school year 2017/2018 and announces the following
CONFIRM FOR TRANSFER
for transfer and enrollment of students in the first cycle of studies of the accredited study programs in the academic year 2017/2018
Врз основа на член 108 и член 110 од Законот за високото образование на Р. Македонија (сл.весник 35/2008), Правилникот за изменување и дополнување на правилникот за формата и начинот и водење и содржина на матичната книга на запишани студенти и главната книга на дипломирани студенти (Сл. весник на РМ 03/12) и Статутот на Приватната високообразовна установа Меѓународен Славјански Универзитет „Г. Р. Державин” Свети Николе – Битола, Република Македонија, Ректорската управа на ден 25.12.2017 година донесе одлука за трансфер и упис на студенти во учебната 2017/2018 година и го објавува следниот
за трансфер и упис на студенти на прв циклус на студии на акредитираните студиски програми во учебната 2017/2018 година
Право на аплицирање имаат сите студенти од други факултети од РМ и странство, кандидати со завршена виша школа или слично, дипломирани лица и студенти кои од оправдани причини не успеале да се запишат во матичната книга при првиот термин на затворањето.
Кандидатите се запишуваат како редовни или вонредни студенти со самофинансирање на студиите во износ од 1000 евра (за една учебна година) во денарска противвредност односно 1200 евра (за една учебна година) за Факултетот за Безбедносно инжeнерство, сметано по курс на НБРМ на денот на уплатата. При плаќање на партиципацијата во готово студентите добиваат попуст од 10 %.
Кандидатите се запишуваат без полагање на приемен испит.
Пријавување на кандидати: од 28.12.2017 до 31.01.2018 година.
Донесување на прелиминарни одлуки за упис на кандидатот: до 05.02.2018 година.
Донесување на конечни одлуки и запишување на кандидатите: по донесување на решение од страна на Министерството за образование и наука на РМ
Пред трансферот треба да доставите Уверение за положени испити од претходниот факултет. Потоа, деканот ќе го разгледа уверението и ќе бидете информирани колку од испитите кои сте ги положиле на претходниот факултет може да Ви бидат признаени.
Зависно од бројот на испити што ги имате положено и од тоа колку програмата по која дотогаш сте студирале се совпаѓа со нашата, се определува кои предмети се признаваат и во која година од студиите ќе бидете запишани.
Доколку на пример, се запишете директно во втора година, веројатно ќе има испити од нашата програма кои ќе Ви останат од прва година (разлика во испити). Истите испити ќе можете да ги полагате во некоја од нашите четири сесии (две редовни и две вонредни). За полагање испити од претходните студиски години се доплаќа по 1000 денари (еднократно). Доколку не положите од првпат, не плаќате повторно, туку го задржувате правото да го полагате испитот.
За сите студенти партиципацијата е еднаква, па така за студентите кои се префрлаат од други универзитети важат истите правила. Партиципацијата е еднаква и за редовните и вонредните студенти.
Според тоа, вие плаќате партиципација само за годините во кои ќе студирате. Ако се запишете во втора година, плаќате само за втора година и потоа трета, четврта, како што течат студиите.
Нудиме можности за плаќање на рати и попусти за плаќање во готово. Истите поволности кои важат за другите студенти, важат и за студентите кои прават трансфер. За можните попусти и бенефиции, проверете го менито за Партиципација.
Кандидатите можат да бидат запишани како редовни или вонредни студенти со самофинансирање на студиите.
Редовните студенти се обврзани да посетуваат настава, додека вонредните имаат обврска да доаѓаат само на испитите. Како вонредни студенти се запишуваат претежно лицата кои се вработени и немаат време да ги посетуваат сите предавања.
За упис како вонреден студент лицето е должно да достави потврда дека е вработено или медицинска белешка со која се потврдува дека не може да посетува настава.
Редовните студенти и вонредните студенти студираат како студенти со еднакво финансирање на студиите, односно партиципацијата останува иста.
При пријавувањето за трансфер на прв циклус на студии, кандидатите ги поднесуваат следните документи:
Документите за пријавување се поднесуваат во просториите на Меѓународниот Славјански Универзитет „Г. Р. Державин” во Свети Николе на ул. „Маршал Тито“ бр. 77 или во Битола на ул. „Новачки пат“ бр. 16.
За дополнителни прашања слободно посетете ја страницата за Често поставувани прашања или обратете ни се преку подолу дадената форма. Ветуваме дека ќе Ви одговориме најбрзо што можеме!